Bullsh*t

Okej nu är jag fan irriterad!
Gick in på ica och kollade runt bland tidningarna
för att kolla om det var något om justin (köper annars inte)
så ser jag framsidan av Hänt Bild att det står att Selena gjorde
slut med justin pga Sex-SMS. OH NO!
Jag va tvungen att kolla på sidan så står det om att justin
skickade sex sms till exflickvännen som gjorde att Selena
gjorde slut. Det stog att justin blev så ledsen och grät och
lalalalalalalala. Sen att selena var helt broken och sårad och mådde
så dåligt. Och sen att en annan anledning är att dom återigen
tar upp att Selena inte gillade att Justin hängde med sina rap-vänner.
BULLSH*T HELA SKITEN!
Dom har ju inte gjort slut och det.
Asså jag var så nära på att gå fram till kassan och fråga varför
dom säljer såna tidningar eftersom att dom ljuger så mycket.
Blev skit irriterad!
Allt jag ville dela med mig! SÅ DET ÄR EN LÖGN NI SOM HAR LÄST 
DET! Nu vet ni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0