Lämnar Selena rampljuset för att starta en "High End fashion Line"

Selena Gomez lever en dröm, men kommer det allt till ett slut om hennes fokus vänder sig till mode?
Vi kan inte föreställa Hollywood utan Selena Gomez. Den mångsidiga 19-årig ​​är på A-list Tinsel Town hetaste unga stjärnor och går ut med mega-kända 17-årige Justin. föreställ er vår chock när vi hörde viskar att hon skulle lämna en glödhet karriär bakom henne för att fokusera all sin energi på mode!

Vi vet alla Selenas talanger utöver scenen och skärmen. Inte alltför länge sedan parades hon med Kmart för att utveckla sin egen fashion linje, Dream Out Loud, som erbjöd söt och prisvärda kläder för unga flickor. Framgången för linjen har gjort att Selena böjat fundera på att utvidga sina mode horisonter, men rykten skingrades om att hon lämnar rampljuset något snart!

"Jag tror just nu, och den tid som jag är med min generation, tycker jag definitivt att K-Mart är det bästa valet för mig, eftersom självklart kan det de fånga min linje som jag vill ha det och priserna kan bo på en minimum" sade hon till Racked.com. "Men en dag, jag skulle älska att kanske göra en high-end fashion line. Det skulle vara riktigt roligt. "

Puh! Vi är glada att höra att hon inte lämnar rampljuset något snart, men hon har definitivt sitt öga på andra kändisar och den typ av stil hon hoppas att efterlikna i hennes kläder när tiden är rätt!

"Jag verkligen älskar Sarah Jessica Parkers stil-som hon avslappnad stil", sade hon."Hennes röda mattan stil är helt hennes och individ. Jag vet inte om jag kunde dra av hälften av de saker som hon bär. Men hennes vardagliga stil är egentligen typ av preppy blandat med boho och det är verkligen så vackert. "
-hollywoodlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0