Om du inte kan vara dig själv runt din kille som selena inte kunde förut, skulle du dumpa honom?


Selena säger att en ex-pojkvän - möjligen antingen Taylor Lautner och Nick Jonas - försökte kontrollera henne. Låt inte samma sak hända dig!
Selena Gomez kan vara mycket nöjd med Justin nu, men en tidigare relation var så dålig att hon nu har gjort löftet att sätta sig själv först när det kommer till kärlek. Den 19-åriga stjärnan säger att hon inte kunde vara sig själv runt ett ex. Har du någonsin känt så om en kille? Ska du vara med någon som du inte är bekväm i närheten?

"Jag var inte mig själv för ett år. Jag tror att det verkligen var skadligt. Det kändes som att det var jag som alltid försökte vara perfekt för honom." berättade Selena nyligen för Top of the Pops tidningen.
"Jag klädde mig alltid trevligt. Jag tror inte att han någonsin såg mig i mjukisbyxor - och jag älskar träningsbyxor."

Hon fortsatte, "jag skulle alltid vara väluppfostrad och gå till hans favorit restauranger eller något annat. Det fanns en punkt där jag förlorade mig själv helt. Jag log inte så mycket, det gjorde att jag inte skrattade lika mycket. Jag var inte ett Goofball. Jag fick inte gå upp och dansa som jag brukar göra. "

Selena medger att hon förvandlats till vem hon trodde att hennes ex ville att hon skulle vara, men återvände till sitt normala, lyckliga, fåniga själv kort efter att de splittrades.
"När det tog slut, visste jag inte var jag var. Men jag fick tillbaka mig själv och var verkligen lycklig. Min familj var glada att ha mig tillbaka. "

"Who Says" sångaren la självklart till: "I dare someone to try and change me again"

Även om hon och Justin, 17, började dejta förra året, hade hon en uppsjö av snygga, kända Ex, inklusive Twilight stjärnan Taylor Lautner och Nick Jonas, det är ännu inte känt vem den före detta pojkvän hon hänvisar till.

Oavsett bör du vara med en kille du inte kan vara sig själv runt, eller dumpar honom med nödvändighet?

En kille kan vara perfekt för dig på papper: som Nick och Taylor, kunde han ha ett bra jobb, vara attraktiv, söt, charmig till din familj och älskad av dina vänner. Men om du inte känner för att det är rätt, det är den viktigaste faktorn, och du bör allvarligt överväga varför du känner att du behöver vara med honom.

Människor som verkligen har haft en bra relation kommer att berätta om och om igen "När det är rätt, vet du." Det kan irritera dig, men de har rätt. Kärlek ska inte vara en kamp.

Om du inte känner dig bekväm klä ner runt honom eller skratta så hårt du att kommer att fnysa eller att låta honom se dig utan smink, du måste analysera vad det betyder för dig och om du är villig att stå ut med det. Visst, i den första månaden eller två av en relation, vill du vara din bästa själv - men det borde försvinna snabbt om du verkligen vill få tillsammans och lära känna varandra som du borde.
-hollywoodlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0