Selena erkänner: Jag blir kär snabbt och är väldigt romantisk!

Selena Gomez förklarar historien bakom hennes singel, "Love You Like a Love Song", och avslöjar aldrig tidigare hört saker om hennes kärleksliv!
Selena Gomez verkar alltid sitta ihop och i kontroll - men när det kommer till frågor av hjärtat, säger hon att det är en annan historia. Även om hon sällan pratar om hennes förhållande med Justin, visade 19-årige före detta Disney älsklingen precis hur kär hon egentligen är!

Under en intervju med 104,5 Chum FM, förklarade Selena historien bakom hennes singel, "Love You Like a Love Song", och varför Rock maffians Tim James och Antonina Armato skrev den speciellt för henne.

"De skapade den här låten för mig eftersom de tycker att jag blir kär snabbt och jag är mycket romantisk, så det är därför vi gjorde den låten," Selena erkände och tillade "Och det är verkligen roligt och optimistisk, så det är annorlunda."

Justin, 17, och Selena var goda vänner långt innan de någonsin började bli romantiskt i vintras. Men sedan dess har A-list paret blir oskiljaktiga - sällan spenderar de mer än e nveckas mellanrum från varandra. Även om de försöker hålla information om deras romans bakom lås och bom, är det uppenbart att de är kära. bara genom att se deras kroppsprål och PDA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0