Selena: "Jag är besatt av Emma Stone!"


Emma Stone är Hollywoods nuvarande "it girl "och hennes snabba upphov till berömmelse har gjort alla, inklusive mega stjärna, Selena Gomez, att stoppa och ta meddelande!
Det är ingen tvekan alla älskar 22-åriga Emma Stone. Stjärnan i The Help och Crazy, Stupid Love har Hollywood surrar om hennes talang och ansträngning filmstjärnor ut! Så mycket så det verkar som 19-åriga Selena Gomez har utvecklat en liten crush på den nyliga blond bomben! Uh oh! Borde Selenas pojkvän, Justin Bieber, 17, vara svartsjuk?

Det är ingen hemlighet att Selena leder ett super hektiskt liv. Mellan turnerande, filma och att hitta tid att umgås med Justin, är det är fantastiskt att hon har tid att göra enklasaker som att titta på film! På något sätt gör hon alltoch i en intervju med Philadelphia, PA radiostationen Q102, spillde hon förälskelse med Emma!
"Jag är besatt av Emma Stone", säger hon forsade. "Hon är helt min Girl Crush. Jag älskar henne! "ÄvenSelena kan vara mer än lite entusiastisk över Emmas existens, det gör ingen skada att hennes förhållande medJustin. Pop-stjärnan var och besökte Selena medan hon är på vägen och var vid hennes sida under intervjun. De är ett sådant sött par!
-hollywoodlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0