Selena: Varför jag är kär i Justin


Selena medger att hon har den bästa pojkvännen - varför:

Selena Gomez var en gång blyg för att prata om hennes förhållande med pojkvännen Justin, mennu avslöjar hon mer än någonsin om de delar av honom hon älskar mest!

Selena, 19, säger att den viktigaste egenskaper som gör att hon bry sig om Justin, 17, är hans sinne för humoroch förtroende, rapporterar M magasin.

"Du vet när man är kär när du älskar en ofullkomlig människa, perfekt", säger hon. "Alla är olika. Alla har sinaegenskaper, men det är det som gör dem vackra. Förtroendet för en person är fantastiskt. Du märker det och jagtycker det är jättebra. Förtroende är vad det handlar om. Jag är en av dem människorna, att om jag är kär, går jag fullt ut .Det är trevligt att ha någon vid min sida som förstår mig. Justin kommer bara ut med så mångaroliga saker och låt oss säga att han har många bra poäng! "
-hollywoodlife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0