VMA

Tidigare i veckan sa Selena Gomez i en radiointervju att även om hon inte skulle bli att utföra under Britney Spearshyllning under 2011 MTV Video Music Awards den 28 augusti att hon kommer att agera som presentatör - Det verkar dock som om hennes roll är verkligen kommer att bli ännu mer expansiv än så.

I ett nytt uttalande meddelade den 19-åriga sångerskan att hon kommer att vara värd för årliga pre-showhändelse från den svarta mattan (något som hon förmodligen inte fick avslöja tidigare):
"Jag är mycket glad över att vara en del av 2011 VMA-talet! Efter alla mina år jag har tittat på VMA-talet har pre-show alltid varit en av mina favorit delar. Det är en sann ära att vara värd från den svarta mattan i år ."

Selena tjänade förmodligen denna spelning för ett antal skäl:
1. Hennes popularitet med ungdomar - som är nyckeln till MTV-publiken
2. Hennes jobb som co-värd för 2011 MuchMusic Video Awards i Toronto tidigare i år.
3. Möjligheten att ge en av de mest obekväma / roliga intervjuernågonsin med sin pojkvän Justin

Selena @ 2011 MuchMusic Video Awards

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0